Alla inlägg under juli 2011

Av Carolina Vingård - 27 juli 2011 22:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Carolina Vingård - 27 juli 2011 22:18

Sån jävla otur på min semester! Fick jättehög feber i förregår. Låg och frös som om det va 30 minus och sen tog jag värktablett och så svettades jag så att de blev en hel sjö i sängen. Halsen är helt fuckt up. Vitt i hela halsen. =halsfluss. Det måste gå över av sig självt för jag äter då inte en massa antibiotika i onödan!

Har bara vilat nu i två dagar och det känns mycket bättre nu. Va ute och gick en långsam promenad innan och det va sjuuuukt jobbigt men ändå, jag kunde gå!


Har precis tryckt i mig EN tacos också. Det räckte med en. Nöjd. haha! Har svårt att äta och är bara sugen på konstiga saker. Så jag äter det jag kan typ. Annars blir det inget. Hade kunnat dö för oboy nu!! Har inte druckit det sen jag flyttade hemifrån. Sjukt gott! Och nyttigt har jag hört...


Här kommer en bild som friskar upp. Random bild på mig och min goaste vän: 


 

Haha! Random va det ja. 

Av Carolina Vingård - 24 juli 2011 20:37

Blev ju ingen utgång i Torsdags. Jag va inte sugen. Så vi tog ikapp det igår istället. Vi hade kul som bara den före och det blev väl kanske lite väl bra med spriten. Krogen va det tråkigaste nönsin! Vi va på Franks, Vimmel och Brassan. Kände inte EN människa och det va bara så otroligt tråkigt. 

Men roliga kort blev det. Haha! Den när jag rider på Camilla är bara föööör fin!


         

Av Carolina Vingård - 19 juli 2011 23:56

                           





             



 






     


Hur go dag som helst. Vi drog först te Falkenberg och solade hela dagen med hundarna på skrea, där har dom "hundzoon" så man får ha med sig hundarna på stranden:) Dom va så duktiga så och det va nog både Alvins och Lowas första dopp i havet. 

På vägen hem åte vi in till Varberg och satte oss på fästningen. Underbart!


Hela dagen har en bara njutit!

Av Carolina Vingård - 17 juli 2011 09:50

Ute på promenad me Mia igår. Blev en suuuperfin kväll så vi drog med kameran:)


                 

Av Carolina Vingård - 17 juli 2011 09:49










 

Av Carolina Vingård - 16 juli 2011 17:11

Idag började min semester. Va ute och gick långpromenad med mamma och Linda i morse. 1 timma och 20 min. Efter det har jag inte gjort ett skit. Jag dör! Såååå tråkigt! Och såklart så vill jag göra någonting roligt, inte typ städa eller gå ut ensam. Fy fan! 

En dag till såhär så ger jag upp semester, då går jag och jobbar igen. HULÖ!


I morgon är det jag som går och köper en iPhone. 300 spänn i månaden. Så blir livet plötsligt lite rikare;)


Av Carolina Vingård - 16 juli 2011 01:18

Och då har det varit Torsdag igen. Veckorna går så fort! Igår va jag ute med Camilla. Kommer inte ens ihåg sist som vi va ute själva. Vi va hos mig före och tänkte sedan försöka oss på att komma in på Grand utan vip. Haaa! Vi behövde inte ens visa leg så det va riktigt najs!

Veronica Maggio spelade, det va riktigt bra! Kände mig alldeles för nykter men det va roligt ändå:)


 

                              




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards